Αρχική FASHION Ο Tommy Hilfiger παρουσίασε το TOMMYNOW «DRIVE» στην πασαρέλα του Μιλάνου. Ένα σόου εμπειριών για την Άνοιξη 2018

Ο Tommy Hilfiger παρουσίασε το TOMMYNOW «DRIVE» στην πασαρέλα του Μιλάνου. Ένα σόου εμπειριών για την Άνοιξη 2018

από lady times

Το TOMMYNOW «DRIVE» ταξίδεψε στο Μιλάνο μαζί με την παγκόσμια πρέσβειρα του brandGigiHadid και look για άντρες και γυναίκες που είναι άμεσα διαθέσιμα για αγορά, χάρη σε ένα εμπορικόδίκτυο σε πάνω από 70 χώρες.

Το πλήρως ανανεωμένο σόου εμπειριών TOMMYNOW για την Άνοιξη του 2018, ένωσε τη μόδα με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, γιορτάζοντας τη συνεργασία μεταξύ της TommyHilfiger και της Mercedes-AMG PetronasMotorsport.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ(26 Φεβρουαρίου 2018)– Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVHCorp, παρουσίασε τοTOMMYNOW “DRIVE”, ένα βιωματικό high-energy event, χτισμένο γύρω από τη μόδα, την καινοτομία και τον γεμάτο αδρεναλίνη κόσμο της Formula 1. Εμπνευσμένο από την αγάπη του TommyHilfiger για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το showσυνδύασε τηνταχύτητα και την αμεσότητα με μία vintage νοσταλγία.Το TOMMYNOW για την Άνοιξη 2018, το τέταρτο fashionshow της εταιρείας γι’ αυτή τη σεζόν, έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του Milan Fashion Week, την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018 στις 9μ.μ. στο Milano Congressi. Πατώντας στην επιτυχία των πρώτων τριών σόου TOMMYNOW, το σόου της Άνοιξης 2018 βασίστηκε στo χαρακτηριστικό «Seenow, BuyNow» concept της Tommy Hilfiger, καθώς όλα τα look της πασαρέλας ήταν άμεσα διαθέσιμα για αγορά μέσω ενός συστήματος καναλιών σε πάνω από70 χώρες.

COLLECTIONSTATEMENT, ΑΝΟΙΞΗ 2018

CiaoΜιλάνο. Η εμπειρία του fashionshow TOMMYNOW έφτασε στην πόλη με πρωταγωνιστές τις μεγαλύτερες επιτυχίες της συλλογής για την Άνοιξη 2018. Είναι cool, γεμάτη αυτοπεποίθηση και κάθε look της είναι άμεσα διαθέσιμο για αγορά.

Η συλλογή είναι ένας φόρος τιμής στη μακροχρόνια αγάπη του Tommy για τους αγώνες ταχύτητας, συνδυάζοντας την αμερικάνικη κληρονομιά με τον σύγχρονο αθλητισμό για τον άνδρα και τη γυναίκα. Η συλλογή παίζει μοναδικά πάνω στις αναλογίες και τα σχήματα, με απρόσμενες ανατροπές στα σύμβολά και σχεδιαστικές ερμηνείες πάνω στις ρίγες, τα καρό και τα παλιότερα λογότυπα.

Το πρωτοπόρο πνεύμα της TommyHilfiger δυναμώνει από τη συνεργασία της με την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια της Φόρμουλα 1 Mercedes-AMG PetronasMotorsport, βάζοντας νέα όρια σε μια εμπειρία που σε καθηλώνει, ενώ παράλληλα παραμένει προσβάσιμη σε όλους μέσω της εφαρμογής TOMMYNOW SNAP. Πάμε!

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Το TOMMYNOW «DRIVE» σημάδεψε την παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής Tommy X Gigi για την Άνοιξη του 2018. Η Gigi Hadid, διεθνές supermodel, είναι ηπαγκόσμια πρέσβειρα των γυναικείων συλλογώνTOMMY HILFIGERπου περιλαμβάνουν είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η capsuleσυλλογή Tommy X Gigi γιορτάζει την ταχύτητα, από την αγάπη του Tommy για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέχρι το γρήγορο ρυθμό ζωής της Gigi.

Πατώντας πάνω στην επιτυχία του σόου TOMMYNOW για το Φθινόπωρο του 2017, η εταιρεία συνεχίζει να κάνει την πασαρέλα πιο δημοκρατική και να παρουσιάζει look τόσο από την ανδρική, όσο και από τη γυναικεία HILFIGER COLLECTION συλλογή.

TOMMYNOW «DRIVE»

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ αυτών καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers της βιομηχανίας μόδας, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτό το μοναδικό σόου. Οι καλεσμένοι καθηλώθηκαν από την ενέργεια του TOMMYNOW «DRIVE» μέσα από ένα φουτουριστικό τούνελ πολλών οκτανίωναλλά και τους πραγματικούς ήχους αγώνων της Φόρμουλας 1, προσφορά των ηχείων Bose, όπως και από τους LED φωτισμούς των αγώνων ταχύτητας. Βίωσαν αυτή τη συναρπαστική εμπειρία χάρη στο F1 Race Simulator και το F1 PitstopChallenge, ευγενική προσφορά της Mercedes-AMG PetronasMotorsport.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η Tommy Hilfiger αναγνωρίστηκε πρόσφατα ως μία από τις τρεις κορυφαίες πιο καινοτόμες εταιρείες στον χώρο της μόδας από το περιοδικό Fast Company. Η αναγνώριση αυτή ήρθε εξαιτίας της μοναδικής προσέγγισης του TOMMYNOW «See Now, Buy Now», επιδοκιμάζοντας τις πρωτοπόρες παγκόσμιες ψηφιακές και εμπορικές καινοτομίες που η TOMMY HILFIGER λάνσαρε μέσα από την πλατφόρμα της.

Το TOMMYNOW concept συνεχίζει να λειτουργεί ως μια θερμοκοιτίδα καινοτομίας, εκεί όπου οι νέες τεχνολογίες δοκιμάζονται, εξελίσσονται και ενσωματώνονται στην επιχειρηματική δραστηριότητα της Tommy Hilfiger. Αυτή τη σεζόν, η εμπειρία TOMMYNOW «Behind the Drive» που φτιάχτηκε με εφέ parallax, προσέδωσε μια επιβλητική digital story telling ατμόσφαιρα. Με τη σάρωση QR codes τοποθετημένων στο μεταμορφωμένο Milano Congressi, οι καλεσμένοι μεταφέρθηκαν στον κόσμο του TOMMYNOW. Αποκλειστικές φωτογραφίες και βίντεο περιελάμβαναν την εξέλιξη της capsule συλλογήςTommy X Gigi για την Άνοιξη του 2018 καθώς και του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Αυτή τη σεζόν, το TOMMYNOW SNAP συνεχίζει να χρησιμοποιεί 2D και 3D αναγνώριση εικόνων που επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να τραβούν φωτογραφία οποιουδήποτε προϊόντος μέσα από κατάστημα, από μια διαφήμιση, στην πασαρέλα (είτε ζωντανά, είτε online) ή ακόμα και στο δρόμο και να το αγοράζουν αμέσως μέσω του tommy.com. Για την Άνοιξη 2018, η εφαρμογή αυτή, ανοίγει τον κόσμο της μόδας, του σχεδιασμού των συλλογών, της δεξιοτεχνίας και του πάθους μέσα από το TOMMYNOW «Behind the Drive». Αφού αναγνωρίσει ένα ανδρικό ή γυναικείο look από τηνTommy X Gigi τη HILFIGER COLLECTION συλλογή για την Άνοιξη του 2018, η εφαρμογή TOMMYNOW SNAP παρουσιάζει πλάνα από τη διαδικασία σχεδιασμού. Επιπρόσθετο περιεχόμενο βίντεο περιέχει την εξέλιξη της capsuleTommy X Gigi συλλογής για την Άνοιξη του 2018 καθώς και τη ροή από τα social media influencers που φορούν τα αγαπημένα τους κομμάτια από τη συλλογή.

Περισσότερες φωτογραφίες στο http://newsroom.tommy.com

 

 

 

 

 

You may also like

Αφήστε ένα σχόλιο