Αρχική FASHION Σε αυτή την καμπάνια μόδας πρωταγωνιστούν μόνο μετανάστες δεύτερης γενιάς

Σε αυτή την καμπάνια μόδας πρωταγωνιστούν μόνο μετανάστες δεύτερης γενιάς

από lady times

Από την έναρξή του σχεδόν πριν από δύο χρόνια, το fashion label GmbH τελειοποιούσε ήσυχα την αισθητική του, συχνά με έμπνευση από το clubwear του Βερολίνου όπου εδρεύει.Όπως διαβάζουμε στο marieclaire.gr για την πιο πρόσφατη συλλογή SS18 του brand, οι ιδρυτές του -Benjamin Alexander Huseby και Serhat Isik ήθελαν να δημιουργήσουν ένα ουτοπικό όραμα χωρίς σύνορα ή όρια – αποκαλώντας το “Endless Europe”. Ως και οι ίδιοι απόγονοι μεταναστών, απέτισαν φόρο τιμής στους πατέρες τους που ήρθαν στην Ευρώπη από την Τουρκία και το Πακιστάν.

Η νέα καμπάνια συνεχίζει την ιδέα, με τους Huseby και Isik να θέλουν να παρουσιάσουν τα παιδιά εκείνων που μετακόμισαν από αλλού για να βοηθήσουν στην ανοικοδόμηση της Γερμανίας μετά τον πόλεμο. «Σκεφτήκαμε την έκφραση« Gastarbeiter »που χρησιμοποιείται συνήθως στη Γερμανία, και σημαίνει αλλοδαπός εργάτης. Ως επισκέπτες, αναμενόταν από τις χώρες υποδοχής τους να μένουν μόνο προσωρινά, αλλά ποτέ δεν έφυγαν “,είπε το ζευγάρι. «Εμείς τα παιδιά, είμαστε  Ευρωπαίοι, αλλά χωρίς να ανήκουμε πραγματικά εδώ».

Αυτή η ιδέα του να ανήκεις κάπου θα γίνει κατανοητή από όποιον έχει μεγαλώσει μακριά από τις ρίζες του. “Στη Δανία, το κοινοβούλιο δήλωσε πρόσφατα ότι τα παιδιά των μεταναστών δεν πρέπει να θεωρούνται Δανοί”, εξήγησε το ζευγάρι. “Αυτό το συναίσθημα δεν είναι άγνωστο σε μας. ‘Από που είσαι; Μας ρωτούν. Όχι, από πού είσαι πραγματικά; “

Η ίδια καμπάνια αποτίει φόρο τιμής στις κλασικές καμπάνιες Versace που φωτογράφησε ο Richard Avedon στη δεκαετία του ’80 και του ’90. «Θέλαμε να δούμε σκουρόχρωμους άνδρες και γυναίκες όπως είμαστε εμείς σε μια καμπάνια όπως αυτή, κάτι που δεν είδαμε ποτέ να μεγαλώνοντας. Αλλά δεν έχουμε supermodels, ή μεγάλο προϋπολογισμό – μόνο την οικογένειά μας. “Όπως και οι σχεδιαστές, όλα τα μοντέλα που παρουσιάζονται είναι παιδιά μεταναστών, με γονείς από μέρη όπως η Σρι Λάνκα, το Αζερμπαϊτζάν και η Ινδία.

Οι fans του label δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για άλλα νέα από το αγαπημένο τους brand αφού το show AW18 θα πραγματοποιηθεί στις 16 Ιανουαρίου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού.

@ gmbh_official

You may also like

Αφήστε ένα σχόλιο